תרגול מיומנויות ופיתוח המוח למידה באמצעות משחקים.
למידה חוויתית נחוצה, על מנת לגוון את פעולות הלימוד ועל מנת לספק מכשיר מעשי, לשם התייחסות מתוכננת מראש לתכנים מסוימים.
למידה אינה פעילות "רצינית" ובוודאי איננה שייכת בלעדית למציאות הבית ספרית ואילו המשחק שייך רק למסגרת "שעות הפנאי".
המאפיינים הבולטים בלמידה באמצעות משחקים הם:
התמודדות על הישג אישי – זכייה;
שיתוף פעולה קבוצתי – הסכמה על כללים מוגדרים;
מקריות – המזל;
תכנון ואסטרטגיה;
שמירה על מערכת כללים מוסכמים;
בחירה חופשית של כיוון מהלכים;
מרכיבים הלקוחים מהמציאות – חיקוי; יישום משחקי,
בדרך דמיונית ויצירתית – בהתייחסות אל המציאות.
ב
חיים למידה חוויתית משקפת מאפיינים אלה כניגודים, אך במשחקים הם משלימים זה את זה.
ע"פ שקספיר "כל העולם במה ואנו שחקניו".
רוצים להתנסות ולראות למידה באמצעות משחקים.
צפו איך ילדים עושים זאת לחצו על הקישור
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה